~~SAYANG KORANG~~

TAHNIAH

Assalamualaikum...

entry taip ngan pantas lagi tak hengat students tengah tunggu depan pintu. (Eh, masa saya ke sekarang!!! baik punya soalan kan cikgu)..esok dah start cuti so hooorayyyyyy...bagi yang tak akan cuti, macam kami guru-guru Malaysia, sila laksanakan tanggungjawab anda ok. hehehehe

firstly, nak ucapkan tahniah pada team piala Thomas negara. Walaupun tak bawak balik piala tu, permainan korang memang best semalam. itupun aku sempat tengok time Dato; Lee, beregu ke dua (game 4) and last si Darren tuh jer...aku kene p kelas tambahan bebudah nih..game diaorang memang aku suke walaupun kene control suara pekikan itu (Almaklumlah, duk asrama sekolah, ngan warden plak tuh,).



so, kepada guru-guru sekalian, selamat bercuti. aku akn update kalau ada masa n ketika. aku tahu lau aku tak hupdate, korang akan tertanya2 kemana perginya aku kan...(penyakit koyaku datang balik...)

bubye, szaichen...

p/s Gambang Resort, here i come..yuhuuuuuu...

No comments: