~~SAYANG KORANG~~

intro chorosical sketch...

Assalamualaikum...

dengan penuh pantas aku menulis entry hari ini. sibuk bebenor kat sekolah hari ini. Pagi tadi aku duk latih students chorosical sketch sampai kul 10 tadi. ni nak pergi kelas plak. dah lah 3 masa penuh.waaaaaaa...confirm tak dan mengkedarah nih. aisey men, turunlah berat badanku yang degil ini heehehehe...

godio chorosical sketch tuh? dia gabungan choral speaking, musical and sketch. selepas berpuluh tahun meninggalkan sekolah, benda ni yang aku kene train diaorang. manalah aku taw kan. tapi disebabkan ingin menjadi seorang pendidik yang berguna, ku telah menggodek segala ruang internet. Akhirnya...

Owhhhh, mcam itu caranya..

Sekolah aku akan membuat persembahan 25 hb nih, so skunk memang diaorang sedang giat berlatih. chayok2...

ok kelas aku start kul 11.20, kene gerak dlu. choww amigos.

p/s seorang pendidik yang berguna, menggunakan masa sepenuhnya tanpa ada ketinggalan walaupun untuk menghupdate blognya..hahahaha

No comments: