~~SAYANG KORANG~~

BAGAIMANA KAMU TAHU KAMU SUDAH JATUH CINTA

Assalamualaikum...

geng geng pe kabo..


 aku join benda nih weh..hahahaha..sekali sekali felin mak enon tak salah kan..si Petak Bunga duk tanya soalan BAGAIMANA KAMU TAHU KAMU SUDAH JATUH CINTA?

ni nak kena recall semula sejarah hidup nih kahkahkah...
ermm..erm..
sebenarnya susah nak tahu aku jatuh cinta ni. sebab kes aku unik sikit. aku jatuh cinta pada mamat yang muncul dalam mimpi aku. Allah s.w.t izinkan dia muncul dalam mimpi setiap kali aku buat solat sunat di malam hari. mungkin dia jodohku ataupun mungkin bukan.

aku sebenarnya tak perasaan plak si mamat ni asyik muncul dalam mimpi aku, coz ya lah mimpi itu mainan tido. aku tak ambil pot pun. lagipun dia just muncul gitu ja. weh mimpi korang tahu ja lah penuh dengan kabus2 putih..bukan korang ingat sangat pun kan..hahahaha..Tapi selepas beberapa bulan, setiap kali aku solat pada malam istimewa, dia pasti muncul..Allah itu Maha Berkuasa. kesan dia kat aku, esoknya mesti aku senyum sampai ke telinga. kahkahkah..so tu lah dia, aku tahu yang aku dah jatuh cinta pada si mamat yang muncul dalam mimpi aku dengan izin yang maha esa. (korang mesti kate aku kureng sihat otaknya kan...)lantaklah..hehhehe
 

adakah aku akn jumpa mamat ni di alam nyata? Macamana kalau jodoh aku dengan orang lain?  Wallahualam..semuanya dengan izinNya. Allahhu Akbar....

p/s terbaek betul kan story aku nih, kalau tak dapat hadiah RM10 tuh tak tahulah aku hehehehe

No comments: