~~SAYANG KORANG~~

HOTEL PUNYER PASAL

Assalamualaikum…
Sahabat-sahabatku semua…kalian sihat? Huhuhu aku nak cerita sebuah kisah sedih ni weh…(sambil air mata mengalir sebab klakor tengok Running Man hahahaha)…aku ada gitaw kan sal sekolah aku kene buat persembahan chorosical sketch during majlis perasmian program TRENGLISH..

Kisah sedihnya, pelancaran tersebut ditunda dan persembahan tersebut terpaksa dibatalkan. Sebab musababnya, aku tak leh lah share nge korang sebab again rahsia umum. Kahkahkah…banyak nor rahsia nya kan.

So aku story lah kat budak2 aku tuh, diorang macam sedeh jer. Walaupun aku tahu diaorang sedeh sebab tak leh pergi duk hotel yang sepenuhnya ditaja. (memang kureng asam gelugur bebudak nih…weh sapa tak suke duk hotel kan!!! Ni kan diaorang budak-budak riang.) tapi BILA aku janji kat diaorang masa pergi nanti kita akan singgah kat tempat best, mula lah pelbagai idea-idea bernas lagi pintar daripada bebudak ni. Ada yang nak pergi shopping kat Pasar Payanglah, ada yang nak pergi muzium lah, yang cakap nak g Mydin pun ada. TERBAEKKKK….

Takpe lah, aku just mampu angguk jer, pastu bagitaw nanti kita plan kaw kaw. Walaupun aku tahu tak ada maknanya semua itu. Hahahaha… At least, kuranglah sikit perasaan gundah gulana diorang nak stay kat hotel yang tak kesampaian tuh.

Kesian kan...

Adios amigos…Sayonara…Saranghae…bole churiya (aku merapu ntah pa pe…)

p/s mata sepet, putih, macam orang Cina, muka merah2 sebab jerawat, rambut nak kata panjang tak, nak kata pendek pun tak, baju kotak2 biru putih, putih lebih, seluar hitam…andai itu takdirNya…Amin..

No comments: