~~SAYANG KORANG~~

~~bAliK KUaLa KemAMaN~~

Assalamualaikum...

yes, tomorrow baby balik umah. yeayyy excited tahap gaban nih...walaupun nak balik tapi baju tak packing lagi (amboi macam balik setahun jer padahal 3 hari jer kot hahahahah)...at least balik umah, jumper CIK SU aka my MUM and Linda dah puas...waaaaa miss them so much. lau ada Aboh pun akan rindu kat dia jugak. ermmm (lau ada Aboh, malam ni jugak dia datang ambik...) 


teringat zaman diploma dulu, tiap-tiap minggu kot balik umah, lau bukan Aboh yang datang ambik, abang Eru or Kak Ya..ermm best nyer lau aboh ada..but siapa kita kan yang boleh menghalang segala benda yang berlaku ni. Al-Fatihah tuk my DAD..i miss you a lot... 
ok tak moh kenang benda yang sedey k. esok baby akan balik ngan Akhmal. dia tulun tumpangkan sampai ke Kuala Kemaman since dia pun nak balik ke Kampung Jenub gak hahahaha...(sori mal lau salah eja kampung metropolitan hang nih..)..So korang doakan supaya perjalanan kami pergi dan balik selamat. Amin..

p/s: seronok tak terkira sehingga lupe banyak assignment menunggu hahaha
p/s lagi: tolak tepi tang aseiment tuh, yang penting hidup kne sempoi kan kan kan...
p/s lagi2: Syukur Alhamdullillah...senyuman anda sudah cukup bagi saya....

1 comment:

akmall said...

memang salah pun!!! KAMPUNG JENUD OK>>> huruf D bukan B...adoiyai..hahaha...