~~SAYANG KORANG~~

~~Mr & Mrs Weird~~


p/s: Baby: sye nak buat keje ni?
       En. Id: keje per?
       Baby: adalah...
       En. Id: owhh, rupenya tu lah keje awak ek? 
       Baby: nape nge awak ni tetiba jer marah?
       En. Id: owh pttlah setiap kali sye ajak smbang lama2 awk bgi alsan awk ad keje ni lah, tu lah..rupe-           rupenyer.....
        Baby: haaa, pe nih. awk jgn salah paham plak. awk ingat sye buat pe ha?
        En. Id: kenapa awak tak gitaw sye yang awk keje ngan Ultromen tuk selamatkan Jepun dari raksasa, lau tak bleh sye tulun...hehehehe
       Baby: (TERKEDU...bengong punyer pakwe, mentang2 baru lepas baca majalah Ujang...) 


4 comments:

akmall said...

da jadi diary blog cinta baby...urmm..tukar nama blog baby la.. "Diary Cinta Baby"..sedap jugak..

~~ZusUliYaiNi mAMaT~~ said...

kadang-kala ma, mau pelin2 itu pelasaan adoyai...

Safiah Ibrahim said...

ehem2. :)

~~ZusUliYaiNi mAMaT~~ said...

huhuhu...hehehehe...hahahah