~~SAYANG KORANG~~

Exercise Jari

Assalamualaikum..

Fuhyooo!!!! 
Teruk giler blog nih..Bersarang kot tinggal lelama..huhuhuhu..Nak buat macamana kan, penulis dia sibuk memanjang. Akuler tew..

Diary ko per kabo? Chat? Aku sihat. Alhamdulillah malah makin bertambah berat badan aku yang sememangnya ermm korang paham lah sendiri yer..huhuhuhu!!! Ni semua kes "Akulah Penganggur". Kalau aku kerja mesti dah lama slim. ececeh!!!  Macamlah aku ni pernah kurus suatu zaman dahulu.

Entry ni aku buat untuk exercise aku punyer jejari dan buat otak aku bergerak ligat sebelum aku start menulis balik di blog ni..So korang tunggu taw..(ada ker orang yang tunggu????) Dan ko diari, jangan nak buat hal tenet ko lembap or malas ker taw...huhuhu

bye bye diary...smile=)


jobless me...

p/s cerita menarik menanti anda...
p/s blogwalking

No comments: