~~SAYANG KORANG~~

Diantara dua sujud

Assalamualaikum...

Entry ke 152 semenjak aku pandai main blog nih...Nmpak sangat kureng keaktifannya okey. Post kali ini agak islamik sedikit yer. Bila lagi kan aku nak tunaikan janji aku pada Pencipta iaitu sebarkan ilmu walau tak seberapa nih..



Tuhanku
Ampunilah dosaku
Kasihanilah padaku
Tampalkanlah segala kekuranganku
Angkatlah kedudukanku
Rezekikanlah kepadaku
Tunjukilah aku
Afiatkanlah diriku dan 
Ampunilah aku

Ni doa yang korang selalu baca taw ketika korang solat. ni doa ketika duduk diantara dua sujud. sesetengah dari kita tahu sebut jer bacaannya tapi tak tahu makna so ni makna dia. lagi khusyuk solat kita jika kita tahu makna disebalik bacaan kita kan. so selamat menghafal dan beramal.

solat jangan tinggal taw...


p/s esok interview kerja, so korang doakan aku buat yg terbaek k..nk buang title penganggur nih...
p/s cari buku advertising dalam 10 bji kotak IK Yellow..fuh!!!!! berpeluh den

No comments: