~~SAYANG KORANG~~

~~PenGalaMaN BeRKasiH~~

ASSALAMUALAIKUM...

gud evening diariess..uih panas bebenor arini..kipas berputar no5 cam no1..tu dah pergi wat aduan kat pejabat kolej tpi sama jer...ish ish ish..memang panas ah..tapi lagi panas topic baby hari ni..sal per? Sal PENGALAMAN BERKASIH... hehehe..boleh dikatakan ini adalah entry pertama baby cakap hal ni..yelah budak bawah umur katakan hehehehe..(tak berapa nak sedar diri..)

baby adalah pengalaman berkasih ni..(uik2 malu nak citer sebenarnya)..and of course tu semua adalah satu pengalaman yang kalau diingatkan kembali boleh membawa kite mengalami pelbagai jenis bentuk perasaan contohnyer menyesal tak sudah, marah, suke3 pun ada kan..baby rasa semua orang macam tu bile ingat kenangan berkasih ni..but the most important is pengalaman berkasih ni akan mematangkan kite tuk menghadapi masa sekarang and future..WHY? yelah, lau ada pengalaman berkasih ni kan, kite boleh ah taw yang lelaki/perempuan tu sesuai tak untuk kita...pastu mestilah kita akan memperbaiki kelemahan kita.. just jangan jadi hipokrit dah lah yer..

dan ni yang paling penting baby nak gitaw..bile kita dah sampai di satu tahap yang mana kita akan mula berfikir yang "KEKASIH AKU NI BAKAL SUAMI/ISTERI AKU KER?"..time ni lah kita akan sedar yang kita akan melangkah ke tahap yang serius..

so diariess semua ditahap yang mana???


mencari cinta sejati yang pasti kekal abadi...

p/s baby baru ditahap mencari hahahaha

2 comments:

Shafiq said...

Setuju. Jangan jadi hipokrit. :-) Tunjukkan siapa diri kita sebenarnya.

~~ZusUliYaiNi mAMaT~~ said...

so en. syafiq ditahap mana??? tak jwb soalan lgi tuh..