~~SAYANG KORANG~~

~~cubaan & dugaan~~

assalamualaikummmm....
diaries..
miss u so much..
erm bru masuk 3 minggu praktical tapi dah macam setahun rasanya kan..ermm baby rasa baby ni jenis tak sesuai bekerja lah, baby kene belajar ja sampai ke tua hahahah mak pun cakap baby tua tapi still pegang pensil. imply meaning dia or maksud my mum is baby ni still lagi belajar walaupun usia dah lanjut..MUM, anakmu masih muda, otak still fresh taw huhuhuhu

bukan per, bile kerja ni especially under ketua, kita akan rasa terkongkong. beza plak dengan belajar, all depends on us. if u not finish ur task, u must take a risk of low rates..it all depend you yourself..hmmm or maybe baby ni jenis tak ske dikongkong (tak tahu btul tak ejaan nih hehehe).. tak suke commitment...waaa luahan berani mati. no wonder still single mingle..ish ish ish...

by the way, practicum ni bgus sbnrnya, kita leh tau tahap mana kita belajar, banyk mana dah kita kutip ilmu and mcmn kita nak apply...baby pun bersyukur sengsangat, baby stil bole cope lagi ngan tugasan yang diberikan supervisor..walaupun, hati rasa cam bebal jer grrrrr

so that all dikesempatan nih,..

haa luper nak gtaw, baby dapat rmai kawan taw kat tmpat praktical ni..nnti baby upload gmbr diaorang ek..but in the others entry lah ek..baby ngantuk, nk kasi peluang kat adik plak. letih taw keje ni...MUM, baby nk tido

p/s baby tido ngan mak, best2 sebulan ni duk ngan mak..

~~cepat-cepat~~

assalamualaikum...diariess semua chat..
baby kene update cepat2 diari nih
ni jadual baby yer


7.55 Jihan datang ambik kat umah
8.05 parking kat masjid putih
8.10 sampai opis
9.00 start telemarketing
5.30 blik
5.45 tmph mknn
6.30 sampai umah sewa
7.00 dinner time
9.00 zzzzzzzz

so my dear diariess, this is my schedule for 3 month..so pepaham lah nape blog ni berhabuk cikit yer..huhuhu
by the way, insyaallah lau ada masa, baby akan cubalah mengurangkan habuk kat blog ni hahaha

p/s ngular jap, tu pun sebab tak g rehat..pose ganti nih..huhuhu

~~sye praktical~~

assalamualaikum...
lewat petang baru baby update kan..sori yer, lewat ckit tlis n3 ni coz sibuk bebenor la ni..almaklumlah ngah praktical heheh..kene maintain kerajinan..hahaha duduk kat TM ni dari hari first sampai skunk nak masuk 2 minggu memang sibuk..even ada peluang untuk buka internet tapi sush sngat baby nak update diariess. so pepahamlah kan..huhuhu
by the way,i miss being in school...waaaaa..nak gi clas and juper kawan2...tak suke kerje....doakan ketabahan hati baby yer...

`~berhabuk~~

assalamualaikum...

fuh fuh..habis berhabuk diary baby nih..kesian plak kat dia..huhuhu..jangan sedey yer diary, kita hanya juper sekejap jer nih because ni pun ngular dari kerje..hahhahha k lah syunk, need to go..by the way, TM ermm bolehlah..hahaha

~~LasT DaY~~

Assalamualaikum...waaaa

diariess sedeynyer nak tinggalkan diari nih...going miss you so much..wait wait jangan salah faham baby just tinggal sekejap jer..bukan apa baby kan duk umah so line internet i mean wireless tuh tak ada so untuk update diariess erm susah ah sikit.. tapi tak per, insyaallah, kalau tempat praktical bagi satu meja and satu pc, tiap2 hari baby update diaries yer..hahahaha

so esok baby akan balik ke kampung halaman baby iaitu Kuala Kemaman..wahh macam jauh ja kan..tak jauh pun, dekat area Terengganu ni gak, dekat dengan sempadan Pahang. dekat lagi kami orang kemaman pergi ke bandar Kuantan berbanding dengan Kuala Terengganu..baby duk umah tak lama pun, just one week jer..for the latihan industri..ermmm memang tak puas duk umah but what to do right, it my responsible as student. by the way, baby walaupun duk seminggu sudah boleh meningkatkan berat badan baby waaaa...

so kene nekad nih, kurengkan makan, coz first impression tuh penting..jaga penampilan...ermm balik ni kene belajar make up ah...so diariess this is my last entry..baby balik kampung so jaga diri diariess, cari banyak lagi followers (wahh angan2 menggunung tuh..hahaha), pastu last words gonna miss u so much..mmmuah..

p/s nak belajar ngan Yuyu Zulaikha tpi sapalah baby kan hukhukhuk

~~JAduaL LaGI~~

assalamualaikum...

today baby punyer schedule adalah seperti berikut (macam kertas soalan bahasa melayu time dolu-dolu kan hahahaha)

my busy day


8.00 bangun pagi gosok gigi pergi mandi pakai baju (sambil nyanyi lalalala)

8.30 Jihan call suh turun nak pergi fakulti settle surat penerimaan menjalani praktical kat TM tuh..

9.15 ada meeting tuk praktical plak..Sir Azizi bagi penerangan. ermm praktical tak ada jam kredit just for syarat lulus gagal..ermm saya bangkang..

10.30 habis meeting. sesi ambik gambar plak..nak letak dalam majalah fakulti katanyer

11.00 sembang ngan Nazirah, Wan nor and K.zah sebelum interview session plak kul  11.30

11.30  kene interview  oleh  Madam Mahani..cakap sal natural setting environment learning..boleh ah..3 orang per group. baby ngan Nazirah and Wan Zul..

12.00 done..meneruskan perjalanan ke cafe untuk melantak..

1.35 tulis and post entry terbaru kat lab hahahaha

~~MaSIH Ada LAgI~~

Assalamualaikum....

sory dear diaries. lewat baby tulis entry ni. bukan apa baby duk berkemas bilik. memang meletihkan. fuhhh.(sambil lap peluh kat dahi macam atlet badmintoon tuh hahaha)..ni dah settle so barulah menghadap diaries sekarang ni..

yes....yes...yippi...dah habis paper final..yeayyyy..(tetiba masuk mood lain hahaha).alhamdulillah..Semoga result wif flying color. Isyaallah..,after paper last tadi kitaorang pergi selebrate birthday Hawa..buat surprise lagi tu kat pantai teluk ketapang. best taw. after that kami pergi dinner kat NR Restaurant. pun best gak sebab Hawa belanja. Adaker patut birthday girl yang pergi bayar, lau yer pun bagitaw lah kami dulu, boleh kami order chicken chop, fish and chip, nasi goreng nanas ka? hahahaha ni tak baby makan maggie rebus and air limau nipis ja...kesian kan...hukhukhik...

tapi kan nak kata merdeka sepenuhnya tak jugak..nak tahu tak apa yang sedang menunggu baby sekarang ni???

ALAM PRAKTICAL

huhuhu memang akan lebih mencabar jiwa dan raga..mental dan fizikal...huhuhuhu

p/s semoga berjalan dengan lancar (psst psst...!!! jumpa pakwe pun k gak hahahaha)